45 dienos: mano 3 geriausi Apalačų tako pakilimai ir nuosmukiai

Man dabar jau 45 dienos iki mano bandymo įveikti Apalačų taką. Vakar su keliais žygeiviais juokavome, kad, nepaisant mūsų amžiaus, mes visi labai užaugome vos per kelias savaites. Šis pėdsakas mus labai sukrėtė fiziškai ir protiškai, mes arba prisitaikėme, arba išmokome sunkių pamokų.

Man tai buvo daug abiejų. Štai keletas mano aukščiausių ir žemiausių rekordų iš pirmųjų 45 dienų AT.

Aukštumos

1. Žmonės.

Aš ne pirmas tai pasakysiu ir tikrai nebūsiu paskutinis: AT yra socialinis takas. Tai suteikia galimybę susitikti ir pasidalinti patirtimi ne tik su bendraminčiais, bet ir su nakvynės namų savininkais, bibliotekų vadovais, takų miestelio gyventojais, dienos žygeiviais, savanoriais takų prižiūrėtojais ir geraisiais samariečiais rytinėje pakrantėje.

Žygiai su Just Bob, 75 metų senumo atkarpa, keliaujanti per visą AT

Iki šiol beveik visi tame sąraše ir už jo ribų buvo gana siaubingi. Mūsų nakvynės namų šeimininkai nuveža mus į ligoninę, kai draugė išnarino jai petį. Pagavome draugiškiausią Kleitono vairuotoją. Iš buvusių žygeivių gavome dešimtis nemokamų patiekalų, kaip magiją taku. Ir aš mačiau, kaip žygeiviai tiesiogine to žodžio prasme atiduoda drabužius nuo nugaros kam nors kitam, kuriam to reikia.

Nesu tikras, ar tako bendruomenė pritraukia tam tikrą dosnumą, ar takas padeda išryškinti geresnę mūsų visų versiją. Bet kuriuo atveju – ir galbūt ironiška – žmonės yra viena geriausių šio ilgo pasivaikščiojimo miške dalių.

Tako magija iš buvusio žygeivio ir jo šeimos

2. Tempas.

Aš neturiu omenyje, kaip greitai (ar lėtai) žygiuojame. Atvirkščiai, yra kažkas, kas susiję su gyvenimo tempu, kurį lengviau įsisavinti, lengviau prisiminti. „Normaliame gyvenime“ aš nekreipiu dėmesio į savo fizinę aplinką. Tačiau eidamas taku galiu suvokti ir prisiminti tikslų purpurinį pavasario gražuolių atspalvį Smokey Mountains, žmogaus, kurį praėjau prieš kelias mylias, veidą ir beveik visų sutiktų žmonių vardus (nors tiesa, , takų pavadinimai tikrai padeda. Gana sunku pamiršti „Butt Flap“).

Pavasario gražuolės Smokey kalnuose

Kai per dieną einu vaikščiodamas (o ne spustelėdamas, keisdamas mastelį ir el. paštu), net mažos akimirkos atrodo kaip didelės, pasiruošusios išsiskirti kaip pagrindinė mano patirties savybė.

3. Keistos nelaimės.

Galbūt taip yra todėl, kad turime susikurti savo pramogas arba dėl to, kad tos mažos akimirkos išsiskiria per dieną, pilną mylios po mylios žygių, tačiau mūsų klaidos ir keistos nelaimės, kurių neplanavome, dažniausiai yra mano mėgstamiausios akimirkos. takas iki šiol.

Salamander mūsų vandens filtre

Kaip ir tą kartą, kai netyčia į vandens filtrą pakliuvome salamandra (jam buvo viskas gerai). Arba tą laiką, kai turėjau taip pykti, turėjau atgaline data kasti katolą (gražu, bet juokinga). Arba tą laiką, kai suvalgiau per daug avinžolės ir jos tą dieną pažaliavo. Arba laikas, kai 8-metis nakvynės namuose nudažė Ostino veidą mėlynai.

Esu priblokštas ir galbūt šiek tiek nervinuosi, kad pamatyčiau, kokių keistenybių atneš ateinančios 45 dienos.

Mano žali dantys suvalgius per daug avinžolės

Žemumai

Savo kelionėje stengiuosi dalytis tuo, kas gera, kas bloga ir kas bjauri – todėl būsiu tikras apie žemiausias vietas. AT tikrai ne visos vaizdingos asmenukės ir nemokami dešrainiai kelių sankryžose.

1. Fiziniai išbandymai.

Atrodo, kad kiekvieną dieną takas pasirenka naują mano kūno dalį. Iš pradžių tai buvo mano blauzdos ir sėdmenys. Tada mano keliai. Tada mano kairiosios kulkšnies išorė (kas žinojo, kad gali skaudėti?). Tada mano dešinysis petys. Tada mano kairysis petys. Ir toliau, ir toliau. Ir kiekvieną dieną aš panašiai diskutuoju su savimi: ar tai yra įprasta mano kūno paruošimo sekti dalis, ar tai yra rimtesnės traumos pirmtakas? Taip pat suprantu, kad jei pasirinksiu neteisingai, tai gali baigti mano žygį.

Iki šiol man pasisekė ir atrodo, kad mano kūnas prisitaiko lėtai, bet užtikrintai. Bent jau aš manau. Ar „normalu“ kiekvieną rytą pirmąsias 10 minučių klaidžioti ant skausmingai skaudančių pėdų? Ar „normalu“, kad mano kulkšnis įkando ketvirčio dydžio vabzdžių? Mes pamatysime.

Mūsų draugė greitosios medicinos pagalbos skyriuje nukrito ant pėdsakų ir išniro petį

2. 5 milijonų žingsnių prakeiksmas.

Jie apskaičiavo, kad norint įveikti AT reikia apie 5 milijonus žingsnių. Ir tereikia vieno blogo žingsnio, kad šis žygis būtų baigtas. Aš tai vadinu 5 milijonų žingsnių prakeiksmaskai žygiuoju žemyn lyjant lietui, jaudinuosi dėl kiekvienos pėdos padėties ir galvoju, ar kitas žingsnis bus tas, kuris baigs mano žygį.

Nuo tada, kai pradėjau, penkis kartus per dieną gaudau pirštą ant šaknies arba išriedau kulkšnį ant laisvo akmens. Tie suklupimai dar nebuvo labai dideli, bet vieną dieną gali būti.

Žinau, kad turiu išmokti vertinti iki šiol padarytus žingsnius (tiesioginius ir perkeltinius), o ne fiksuoti „kas būtų, jei“. Bet jei atvirai, aš dar ne visai ten.

Žygiai lietingą ir slidžią dieną

3. Triušio skylė.

Žygiame apie 8 valandas ir daugiau per dieną. Žygiai tampa kažkuo panašaus į darbą – tiesa, tai yra darbas, kurio mūsų niekas neprašė ir už kurį nemoka.

Kai kuriomis dienomis, tomis žygio ir mąstymo valandomis – jaučiuosi kūrybingas ir optimistiškas. Ir daugybę kitų dienų jaučiuosi sąmoningas ir nerimastingas. Pradedu galvoje kartoti savo praeities klaidas. Galvoju apie santykius ar bendravimą, dėl kurio gailiuosi. Svarstau, ar dar kada nors rasiu darbą, kuris man patiktų taip pat, kaip ir paskutinis.

Mes tai vadiname Triušio skylė savo pėdsaku, kai jūsų smegenys siunčia jums šiuos gilesnius ir tamsesnius minčių modelius, kurie jus įsiurbia ir tampa sunku pabėgti.

Viena iš priežasčių, kodėl aš einu į AT, yra susidoroti su kai kuriais iš šių dalykų ir išmokti kurti naujus savo smegenų modelius.

Laimei, turiu daug laiko ir dar 1724 mylių tai išsiaiškinti.

Filialo atskleidimas

Šioje svetainėje yra filialų nuorodų, o tai reiškia, kad „The Trek“ gali gauti procentą nuo bet kurio produkto ar paslaugos, kurią perkate naudodamas straipsniuose ar skelbimuose pateiktas nuorodas. Pirkėjas moka tą pačią kainą, kaip ir kitu atveju, o jūsų pirkinys padeda palaikyti nuolatinį „The Trek“ tikslą teikti jums kokybiškus patarimus ir informaciją apie kuprines. Ačiū už tavo pagalbą!

Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite puslapyje Apie šią svetainę.