Norėdami šią vasarą pabėgti į BC Rockies, apsvarstykite 2 širdį veriančius nuotykius ir 2 sielą raminančius nuotykius.

Meška buvo taip arti, kad girdėjau jo kvėpavimą.

Kai jis plyšo į maistą, pastebėjau didelį, apvalų lokio veidą, mažas ausis, išskirtinę kuprą ir smėlingą kailį. Tikrai grizlis. Žinojau, kad jis jau pagavo mūsų kvapą savo aštria uosle. Net neįsivaizdavau, kad grizlių nagai gali būti net 4 colių ilgio. Mano širdis daužėsi, kai priglaudžiau savo vaikus.

Mano šeima pabėga nuo kasdienių rūpesčių, išeidama už komforto zonos, kad sudaužytų širdis – pavyzdžiui, apsilankydama Kicking Horse Mountain Resort Grizzly Bear Refuge miestelyje Golden, BC – arba apsupti save ramybe gamtoje, kad nuramintume savo sielas. Kartais nuotykiai gali padaryti abu.

Kelionė toliau nuo Vašingtono, giliai Britų Kolumbijos uolų kalnuose, toli nuo Vistlerio ar Banfo minios, šią vasarą čia rasite du jaudinančius nuotykius lauke ir du ramius potyrius.

Kicking Horse kalnų kurortas

Vasarą žiemos slidinėjimo įspūdžiai Kicking Horse Mountain Resort pavirsta į šiltesnius su grizo posūkiu.

Pirma, „Golden Eagle Express“ gondola mus pakėlė iki 7700 pėdų per 12 minučių, švelniai važiuodama pro aukštas dantytas pušis, sustingusius krūmus ir galiausiai uolėtą Alpių reljefą. Išlipęs iš gondolos, užsitraukiau ant galvos neryškų striukės gobtuvą ir užsisegiau vėjo megztinį, kai šaltas vėjas viršūnėje sukasi aplink mane. Tiesiai priekyje kalnų dviratininkai sukrito į dubenį ir pasirodė toliau nuo kalno vingiuotais kalnų takais. Kicking Horse Mountain Resort gali pasigirti vienu stačiausių šlaitų Šiaurės Amerikoje su daugiau nei 3700 pėdų vertikalaus kritimo, pritraukiančiu kalnų dviratininkus, ieškančius reto pasivažinėjimo Alpių kraštovaizdžiu. Pasigrožėję nesibaigiančiais kalnų vaizdais iš „Eagle’s Eye“ restorano, iškeliavome peilio ašmenimis link Terminatoriaus kalnagūbrio ir trumpam pažintiniam žygiui po pasaulio viršūnę.

Atgal į kalno papėdę, Catamount krėslinis keltuvas nuvedė mus į 20 akrų Grizzly Bear Refuge – didžiausią grizlių aptvarą pasaulyje. Prieglobstis buvo pastatytas specialiai Cari ir Boo, dviem grizliams, pavadintiems Britų Kolumbijos Karibo kalnų vardu, kur jie gimė ir kurių motiną 2002 m. birželį nužudė brakonierius. Deja, Cari neišgyveno pirmosios žiemos, bet Boo tapo grizlių ambasadorius. Pagrindinė rūšis, grizliai išsklaido sėklas, dirba žemę, tręšia miškus ir padeda reguliuoti grobio rūšis. Boo yra galingas, bet žaismingas, turškiantis savo tvenkinyje. Jautėmės taip, lyg dalintumeis erdve su senoviniu išminčiumi. Vietiniai gyventojai grizlį laikė broliu, patarėju, vadovu. Boo leido mums geriau suprasti, kokie esame panašūs vienas kitam.

10-15 val.: 30 val., ketvirtadieniais-sekmadieniais, birželio 3-19 d., kasdien birželio 20-rugsėjo d. 8 d., penktadienis-sekmadienis, rugsėjo mėn. 9-25; 1500 Kicking Horse Trail, Golden, BC; kickinghorseresort.com; 800-258-7669; 26,95–62,95 CA (21–49 USD)

Auksinis dangaus tiltas

Golden yra nedidelis kalnų miestelis, populiarus lauko užsiėmimų vieta, nes jį supa šeši įspūdingiausi Kanados nacionaliniai parkai. Pernai atidarytas aukščiausias Kanados kabantis tiltas „Golden Skybridge“. Sužinojau, kad tai yra aukščiausias tiltas visoje Kanadoje, likus vos kelioms minutėms iki išlipimo į atvirą erdvę, kurioje pasaulis buvo žemyn po mano kojomis. Didžiulis krioklys atrodė kaip mažytis srovelė, iš kur aš siūbavau, tik mediena ir kabeliai skyrė mane nuo kanjono grindų 426 pėdomis žemiau. Beveik 4000 pėdų kanjoną nuėjau lėčiau nei mano bebaimiai vaikai, kurie nesigailėjo dėl kiekvieno atgarsio, kurį man siuntė. Jei dėl to jūsų širdis nepakankamai plaka, galite pakilti lygiu priartindami kanjoną pagal užtrauktuko linijas grįždami. Kai keturios linijos eina lygiagrečiai, galite tai paversti dangaus lenktynėmis ir pabandyti įveikti savo draugus ar vaikus kanjone. O šią vasarą Canyon Swing debiutuoja: raiteliai laisvai kris per kanjono kraštą ir siūbuos vienas į kitą virš kanjono grindų. Sukurta dviems, rekomenduoju pasidalinti ta patirtimi su mylimu žmogumi. (Arba kitas asmuo, kurio neturite.)

Pirmadieniais–penktadieniais 10–18 val., šeštadieniais–sekmadieniais 10–18 val. 503 Golden Donald Upper Road, Golden, BC; goldenskybridge.com; 800-270-1238; CA 37–56 USD (29–44 USD)

Kolumbijos pelkės

Kolumbijos pelkės yra viena didžiausių netrikdomų šlapžemių ekosistemų Šiaurės Amerikoje. Daugiau nei 110 mylių ilgio tai yra viena iš nedaugelio likusių nepažeistų Ramiojo vandenyno skraidymo tako dalių, naudojamų 250 rūšių migruojančių paukščių. 2005 metais Kolumbijos pelkės buvo pripažintos tarptautinės svarbos Ramsaro pelkėmis.

„Columbia Wetlands Outpost“, kuriame pagal Gineso rekordų knygą yra didžiausias pasaulyje irklas, siūlo savarankiškas ekologines keliones po natūralų gyvą lobį. Pakeliui į doką mano šeima praėjo pro eglutę, papuoštą mėlynomis irklomis, nukreiptomis į didžiuosius pasaulio miestus, ir perėjo ilgą kabamą tiltą, pastatytą iš perteklinės įrangos iš aukštų laivų. Šalia prieplaukos ir valčių namelio pastatyti gultai yra vieta, kur galima atsisėsti ir gėrėtis Purcell ir Uolinių kalnų, saugančių pelkes, vaizdais. Prie prieplaukos galite rinktis baidares, kanojos, stovinčias irklas ir vandens dviračius, kad greitai ir tyliai pasinertumėte į kitą pasaulį. Stebėkite 216 rūšių paukščių, žuvų, roplių, varliagyvių ir žinduolių, kurie šią vietovę vadina namais. Šiuo metu čia peri 300 didžiųjų mėlynųjų garnių porų. Galite rasti paukščių lizdus kačių uogose arba sugauti bebrą, plaukiantį namo. Toliau galingoji Kolumbija skubės ir trenksis, bet čia ji lėtai vingiuoja per pelkes, nustatydama mums tempą. Sėdėdami tyloje ir žvelgdami į aukštas mus supančių kalnų viršūnes pamatome, kokie mes iš tikrųjų esame maži.

Kasdien 10-17 val., birželio 1-rugsėjo d. 4; 2581 Highway 95, Golden, BC; columbiawetlandsoutpost.com; 888-244-7117; CA 10–150 USD (8–117 USD), priklausomai nuo nuomos

Radžio karštosios versmės

Puiki šios kelionės pabaiga – mirkymas vienoje geriausių Britų Kolumbijos natūralių karštųjų versmių.

Pirmasis užfiksuotas apsilankymas Radžio karštosiose versmėse buvo 1841 m., kai Hadsono įlankos kompanijos gubernatorius George’as Simpsonas maudėsi žvyro baseine, kurio pakaktų vienam žmogui. Šaltiniai išpopuliarėjo, kai į vietovę, kuri vėliau tapo Kootenay nacionalinio parko dalimi, atvyko nuolatiniai europiečiai. Dabar karštas baseinas yra platus ir suporuotas su vėsesniu baseinu šalia jo. Aplink mus supančios uolos, medžiai ir kanjono sienos kartu su šiltu mineraliniu vandeniu atpalaiduoja mano kūną ir dvasią.

Po pakibimo tarp uolų, pasivaikščiojimo pasaulio viršūnėje, patyrus grizų susidūrimą ir irkluojant vienoje gražiausių gamtos vietų, visi potyriai ištirpo, kai pažvelgiau į raudonas uolas ir užmerkiau akis, leisdamas šiltam vandeniui apgaubti mane.

11.30–21.00 pirmadieniais–penktadieniais, 10.30–21.00 šeštadieniais–sekmadieniais; 5420 Highway 93, Radium Hot Springs, BC; hotsprings.ca/radium; 800-767-1611; CA 6,75–8 USD (5,25–6,25 USD)