Su Damasku – žygis

33 diena

Naktį porą kartų lijo, bet nei stipriai, nei ilgai. Kol valgiau pusryčius, kalbėjausi su dviem žygeiviais. Vieną buvau sutikęs anksčiau, o kitas buvo vyresnis vaikinas, vardu Striker. Jis kilęs iš Masačusetso ir atliko porą supurtymo žygių su REI išankstiniu taku.

Rytas AT buvo gana plokščias, pervažiavo daug mažų upelių ant medinių lentų. Aš valgiau pietus kitoje prieglaudoje, prie kurios prisijungė Striker. Jis siekė savo ilgiausios dienos ir paklausė, ar galėtų kartu su manimi pažymėti popietę. Sakiau tikrai. Kartu žygiavome maždaug šešias mylias, tada aš per toli į priekį.

Didelis medinis tiltas driekėsi per Laurel Fork upę. Susidūriau su vienos dienos žygeiviu, kuris pasakė, kad valandų valandas sėdėjo prie vandens, tada išgėrė iš jo su savo LifeStraw. Jis atrodė visiškai palaimintas iš prigimties ir aš supratau. Takas ėjo per du tvarkingus plyšius uolėtose sienose, tada nusileido iki įspūdingos griūvančios Laurel Fork krioklio sienos. Susidūriau su dar vienu žygeiviu, vardu Hitchas. Jis nuėjo dideles tako dalis ir davė man keletą patarimų.

Kai aš atvykau, Laurel Fork prieglauda buvo tuščia. Netoliese esanti nedidelė kaskada tarnavo kaip prieglaudos vandens šaltinis. Radau salamandrų šeimą, tris dideles ir vieną mažą, besileidžiančią sekliame vandens telkinyje virš didelės uolos. Aš taip susijaudinau!! Jie atrodė beveik netikri savo didelėmis juodomis akimis ir guminiais kūnais. Kurį laiką juos stebėjau. Kai grįžau iš filtravimo, „Striker“ ėjo tuo keliu. Taip, jis pasiekė naują ridos rekordą! Netrukus prie mūsų prisijungė vaikinas, vardu Sonic Boom, iš Sietlo. Man buvo labai smagu su juo kalbėtis apie maistą ir takus.

34 diena

Mes trys pabudome anksti. Sonic Boom pasidalino migdolų sviesto milteliais, kuriuos įdėjau į savo naktinę avižą. Tai buvo mano ankstyviausia pradžia. Su Strikeriu vėl žygiavome kartu, kirtome keletą įmantrių lieptelių per upelį. Tada takas pakilo 1700 pėdų. į Tvenkinio kalno viršūnę ir atgal tiek pat. Kvailas kalnas, nes net nebuvo vaizdo į viršų.

Sustojome Boots Off Hostel. Puolėjas nakvoti, o aš – maisto ir prietaisų įkrovimo. Kai ruošiausi išeiti, moteris, nulipusi nuo tako, davė man kuro balionėlį, kurį naudojo tik vieną kartą. Buvau dėkingas; manasis vis mažėjo.

Takas vingiavo aplink Watauga ežerą, o paskui per Vatauga užtvanką. Jis buvo gana plokščias, bet netrukus pradėjo kilti į Geležinio kalno keterą. Ten patekau į netikėtą tako magiją! Pora, vardu Ben & Heather Williams, kurią finansavo jų bažnyčia. Daugelio džiaugsmui jie iškepė dvigubus sūrio mėsainius su šonine. Pasirinkau jogurtą, sultis ir traškučius. Jie buvo miela pora ir mes šnekučiavomės, kol aš valgiau.

Vėlyvą popietę įsitraukiau į funk. Vyksta didelis AT festivalis, daugiausia vakarėlis, vadinamas Trail Days. Išėjau čia pabūti gamtoje, todėl to vengiau. Takas tuštesnis nei įprastai ir dažniausiai mėgaujuosi vienatve. Tačiau nedalyvaudamas „Trail Days“ nutolstu nuo draugų, su kuriais keliavome į žygius. Nors man labiau patinka žygiai vienas, mėgstu susitikti su kitais per pietus ir ypač vakare. Mano nuotaika pašlijo, nes suabejojau savo sprendimu vengti renginio ir galvojau, ar susirasiu naujų draugų.

Artėjant sutemai palapinei išsirinkau ramią miškingą vietą palei keterą. Pagaliau patekau į stovyklą vienas! Kai gulėjau palapinėje, viduje šviečiant mėnesienai, aplinkui girdėdamas miško triukšmą, pajutau dėkingumą ir ramybę dėl savo sprendimo.

35 diena

Aš gerai miegojau! Vis dar prisiglaudęs rankinėje girdėjau ne kartą kartojamą „labas rytas“. Kažkieno žadintuvas? Ne, paukštis, kurio skambutis mano smegenys virto žodžiais. Po pusryčių žaidžiau Pokémon Go. Buvo pakankamai tingus rytas, kad visi trys žygeiviai ir žygeivių pora iš prieglaudos 1,5 mylios atgal praėjo pro šalį. Jie pastebėjo mano mielą stovyklavietę.

Kalnagūbris buvo skirtas maloniems žygiams pėsčiomis. Susidūriau su Danu, vienu iš sekcijų žygeivių. Jis turėjo išorinį rėmo paketą ir visiškai naują vandens filtrą, bet, nors ir dar nepažįstamasis kuprine, jis troško žygiuoti po Adriano sieną Anglijoje. Man patiko jo entuziazmas. Kitą pavasarį susidūriau su kitais dviem atkarpos žygeiviais. Kalbėjomės apie vandens filtrus ir kuprines.

Maždaug po valandos sustojau užsidėti akinių nuo saulės ir išgirdau mandagų barškėjimą. Pažiūrėjau teisingai, kad pamačiau nuostabią barškutį. Tai leido man jį šiek tiek sekti, retkarčiais barškant, kol padariau gerą vaizdą. Betmenas ir Robinas nebuvo toli priekyje ir jie taip pat matė gyvatę. Apsikeitėme nuotraukomis.

Po pietų mano mėgstamiausia tako dalis buvo per kiaulpienių taškuotus Old Osborne ūkio laukus. Tai buvo bukoliška, o seni ūkiniai pastatai man priminė tam tikrą Montanos rančą. Grįžęs į mišką įsijungiau 80-ųjų muziką ir važiavau geru tempu. Pradinis mano tikslas buvo prieglauda, ​​bet galiausiai viena stovyklavietėje atsidūriau per tarpą. Saulėlydis buvo už valandos ir aš turėjau daug vandens išdžiovinti stovyklą.

36 diena

Pradėjau savo dieną trokšdamas pasiekti Damaską. 13 mylių praskriejo pro šalį, didžioji jų dalis buvo miškinga vietovė. Kai buvau už 5,5 mylios nuo miesto, susidūriau su Tenesio / Virdžinijos valstijos linija. Taip, nauja valstybė ir trys valstybės už manęs! Neilgai trukus nuėjau mėlynai nuspalvintu šoniniu taku pasisemti vandens ir aptikau oranžinę su oranžinėmis dėmėmis salandrą! Smagu matyti tiek daug salamandrų veislių! Kol filtravau vandenį, dangus liejo mane, bet tai truko neilgai, todėl neprieštaraujau.

Kaip ir Hot Springs, takas keliauja per Damasko miestelį. Iš pradžių kaip žvyrkelis per miesto parką, o paskui pagrindine prospektu. Sustojau prie pašto pasiimti savo atsargų dėžutės. Tada nuėjau į The Place – nakvynės namus, kuriuos valdo metodistų bažnyčia. Tai buvo pirmas atėjus, pirmas padavimas, o aš buvau šiek tiek anksti, todėl išneriau savo atsargų dėžutę. Mano tėvai įkando porą smagių saldainių. Ačiū mama ir tėtis!

Nakvynės namai buvo puikūs: rankšluostis, karštas dušas ir dviaukštė lova už 10 USD už naktį. Taip pat iš takų dienų liko krūva nemokamų užkandžių. Prižiūrėtojas Bayou vaikščiojo AT dar 2001 m., kai dar nebuvo daug nakvynės namų. Dabar jis sakė, kad gali būti daugiau nakvynės namų nei prieglaudų. Norėjau didelės vakarienės, ypač picos ar nachos, bet neradau gero restorano varianto. Sprendimas: iš „Dollar General“ gavau „nacho“ tvirtinimo detales ir pakaitinau juos nakvynės namų mikrobangų krosnelėje. Skanus!

Nakvynės namuose buvo apsistoję dar keturi keliautojai ir aš pažinojau tris iš jų. Forestas ir Sobo įveikė PCT, todėl yra greiti; Nustebau juos pamačiusi. Sobo taip pat įveikė Kolorado taką, bet kitais metais. Lyginome patirtį. 22 val. Bayou išvedė mus visus miegoti. Aš vertinu nakvynės namus, kuriuose yra ramybės valandos.

37 diena

Rytą praleidau neskubant: valgiau likusius nachos, skambinau tėvams, medžiojau pokemonus. Kai nuėjau į lauko parduotuvę, susidūriau su Betmenu ir Robinu. Papasakojau Betmenui apie oranžinę salamandrą ir jis pasakė, kad tai tritonas. (Nors jo uodega, pėdos ir oda neturėjo tritono savybių.) Robin mane apkabino ir pasakė, kad tikisi mane pamatyti.

300 jardų pakeliui iš miesto AT dalijosi Virdžinijos vijokliniu taku. Tai sena geležinkelio sankasa, kuri buvo asfaltuota ir dabar naudojama kaip dviračių takas. Vėliau buvo keli įkopimai su keliu ir upeliu tarp jų. Sėdėjau prie upelio ir mėgavausi savo quinoa ir lęšių pietumis. Antrąjį kopimą paryškino nuostabūs violetiniai nesuskaičiuojamų rododendrų krūmų žydėjimai.

Praėjusią naktį nemiegojau. Atrodo, kad tai atsitinka toli nuo tako. Yra valymas, papildymas, pavedimai, el. pašto tikrinimas. plius pasibuvimas ir valgymas. Tai vyksta greitai, o tai, ko nepabaigiu, galvoju. Todėl padariau trumpą dieną ir užsukau į Saunders prieglaudą. Stovyklavietė buvo puiki, plokščios vietos, padengtos pušų spygliais po aukštais medžiais. Nuėjau anksti miegoti.

Filialo atskleidimas

Šioje svetainėje yra filialų nuorodų, o tai reiškia, kad „The Trek“ gali gauti procentą nuo bet kurio produkto ar paslaugos, kurią perkate naudodamas straipsniuose ar skelbimuose pateiktas nuorodas. Pirkėjas moka tą pačią kainą, kaip ir kitu atveju, o jūsų pirkinys padeda palaikyti nuolatinį „The Trek“ tikslą teikti jums kokybiškus patarimus ir informaciją apie kuprines. Ačiū už tavo pagalbą!

Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite puslapyje Apie šią svetainę.